sobota, 29 grudnia 2012

Libster Award

 Dziękuję za nominację :* Dostałam dwie, jedną za tego bloga, a drugą za mojego starego jednak na wszystkie pytania odpowiem tu :D.

A więc pierwsza jest od :


Pytania.
1. Imie

Żaneta :D

 2. Co sprawiło, że stałaś się Directionerką ?
 Zobaczyłam teledysk WMYB w telewizji i od tej piosenki się zaczęło, potem kolejne, w końcu info w gazetach potem szukałam na internecie itd :)


3. czy w twojej szkole, w twoim otoczeniu są jakieś Directionerki, które zostały dzieki tobie ?
 Zostały dwie, ale nie koniecznie jeszcze są, bo na początku były, ale teraz już chyba mniej... chociaż już sama nwm. 


4. Czy przez to, że jestes Directioner masz problemy, albo ktos cię hejtuje ?
 Nie zdażyły mi się jeszcze hejty, ale niedawno chłopak na stronie jakiejś na fb zaczą 1D nawywać gejami. Adminka się wkurzyła i zaczęła się kółtnia, ale on zdecydowanie był lepszy w gadaniu, więc ja się włączyłam i mimo że dwa razy nazwał mnie suką to nie dałam się rowalić i zgaszałam go za każdym razem na spokojnie ;) moje zdanie było ostatnie, więc zaczęłam potem też go blokować i zgłaszać xD ale z otoczeniu nikt mnie za to nie obraża ;)


5. Napisz, w kilku słowach co myślisz o Lanielle, Elouanor i Zerrie.
 Lanielle- Moja ulubiona para :) Widać z niej że nie chodzi o kase, związek jest od samego początku i życzę im ślubu, wyśmienitej nocy poślubnej, dużo dzieci i miłości xD

Elouanor- więc na początku El mi się nie podobała, bo stałam za Larrym. Ale jak zobaczyłam, że spędzają razem święta, Dan i ona są przyjaciółkami itp. Tyle fajnych zdj, to polubiłam ją i nie mam nic przeciwko ich związkowi.
Zerrie- To tak- Lubię ich bardzo, ale na początku Pezz była dla mnie wytapetowaną lalunią. Dopiero potem ją poznałam i nawet polubiłam zespół do którego należy. Widać, że są razem szczęśliwi :)

6. Jakbyś spotkała chłopców i miała możliwość spędzić jeden dzień z nimi, co bys robiła ?
Trudne pytanie :D poszłabym na basen! Coś zjeść, do parku wygłupiać się, a wieczorem dużo filmów przy czipsach i coli :D, a w nocy to takie tam xD ekhem, no to dalej.


7.Masz możliwość wybrania sobie jednaj piosenki, która chłopcy zadedykują i zagrają ci na
koncercie. Jaka to bedzie piosenka i dlaczego ?
 Kolejne trudne pytanie, czego nie dałyście łątwiejszych?! Więc ze starej płyty wybrałabym up all night, ponieważ lubię tą piosenkę, a na koncercie bym szalała, piosenka mnie odzwierciedla :D z nowej byłaby to chyba summer love bo po prostu kocham tą pisenkę <3 LWWY też by była fajna, więc te trzy piosenki bym wybrała i nad nimi bym się zastanawiała :DD


8. Jakich zespołów czy wokalistów oprócz 1D słuchas zi podziwiasz.
 To jest to little mix i Ed Sheeran. Może być też jeszcze Rihanna :)



9. Masz możliwość napisania biografi o jednym z członków 1D. O którym napsizesz i 
 dlaczego. 
 Nwm. Może Liam? Bo dla mnie ma ciekawie (te nerki na przykład) albo chyba jednak Zayn. O nim bym miała dużo do pisania, o jego pochodzeniu i wgl.

10. Masz jakieś rzeczy które musisz zrobic przed śmiercią ?
 Oczywiśćie spotkać ich ;D. Ale też chciałabym wyjechać i zwiedzić Londyn, i nauczyć się grać na gitarze + opanować do perfekcji jazdę konną :D



11. Czytasz naszego bloga ? Jesli tak, to napisz co ci sie w nim podoba i co niepodoba. !
 Jeszcze nie czytam ale mam zamiar więc nie ocenię ;D może zobaczycie mój komentarz to wtedy wyrażę swoją opinię :*


Teraz druga nominacja, jest ona od :  Marta Żłobicka


Pytania:


1.Imię?
 No chyba wiecie :D

2.lat?
 13, ale już 5 stycznia mam 14!!!!! 

3.Co cię tchnęło by pisać bloga?
  Natchnęli mnie oni sami oraz czytanie innych blogów.

4.Kogo najbardziej lubisz z One Direction ?
 Nwm. Wczystkich kocham równie mocno ;D

5.Jaką gwiazdę chcesz zobaczyć na żywo?
 No a jak myślisz? :D oczywiście że 1D, ale jeśli miało by być poza to 

6.W jakim języku chciałabyś mówić?
 umiem trochę angielski, ale chciałabym go tak na serio umieć tak dobrze :D

7.Jakie jest twoje hobby?
 Jazda konna <3

8.Twoje największe marzenie?
 Zostać modelką i wyjechać do Londynu xDD oraz spotkać 1D

9.Bez czego nie mogłabyś żyć?
 Bez 1D, koni i rodziny. No i pisania. To moje takie zajęcie :)

10.Ulubiony kolor?
 Fiooooletowy <3

11.Ulubione zwierzę
 Koty i konie <333

No więc dziękuję za nominację :***** ja już raz dodawałam blogi które nominuję jeszcze chyba na tym starym blogu więc na tamtych pozostaję ponieważ mi się nie chce xD

 
I mam takie pytanie/ informacje:
Czy chcecie jakieś fakty o mnie i zdjęcie?



Oraz- jeśli macie jakieś pytania co do bloga, to możecie je śmiało zadawać. Mogą one być do mnie lub do bohaterów, a ja jakbym nimi była odpowiem :) Pytania do bohaterów zadawajcie w komentarzach, a ja na nie odpowiem, a te do mnie, (jeśli chciałybyście coś o mnie wiedzieć) wysyłajcie na mój adres - konik0501@o2.pl
 Albo wiecie co? Może wszystkie pytania wysyłajcie na mój adres (chyba, że ktoś chce koniecznie szybko uzyskać odp, to wtedy komentrz proszę :D)


Więc podsumując- chcecie coś o mnie wiedzieć ? Macie do mnie pytania lub bohaterów? Jeśli do bohaterów koniecznie szybko chcecie odp to do komentarza! A jak nie to razem z pytaniami do mnie na e-maila! konik0501@o2.pl !!!!! 



Mam pomysł na filmik, w którym odpowiem na wasze wszystkie pytania, właśnie dlatego o nie pytam ;D

(możecie pytać o wszystko!!!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz