sobota, 24 listopada 2012

Libster Award

Hejo :) Zostałam nominowana na Libster Award przez : Kindzia (DZIĘKI ! )

Mam nadzieję, że nie muszę wam już tłumaczyć o co chodzi bo każdy się już chyba z tym spotkał. ;)

Pytania:

1. Jak zaczęła sie twoja historia z 1D?
 Zobaczyłam teledysk do WMYB na chyba vivie. I potem tak pare razy to widziałam i zaczęłam ściągać ich piosenki. xD

2. Co najbardziej lubisz u chłopaków?
 To jacy są :) i dbają o fanów. (Nie przyjechali tu jeszcze ale nie raz o nas mówili ;*)

3. Jakie hobby masz?
 Jazda konna <3

4. Twoje moto życiowe to...
 "Marzenia się nie spełniają. Marzenia się spełnia"

5. Co nauczyli cie chłopcy?
 Że nie można się wstydzić jaki rodzaj muzyki się słucha i lubi :)

6. W jakim filmie chciałabys zagrać?
 nwm xD alezawsze chciałam grać wampira hahah :D

7. Horrory vs. Romantycze?
 HORRORY! <3

8. Uwielbiany przez ciebie członek One Direction?
 Nie mam uwielbianego, ale chyba byłby to Harry lub Niall, albo Zayn xD

9. Dokończ: Gdybym miała tabletke na pięniądzę i miłość wybrałabym...
Pieniądze na razie miłości nie potrzebuje :* Kiedy będę miała kase to wyjade w poszukiwaniu miłości xD

10. Gdyby koncert 1D byłby na drugim końcu Polski pojechałabys na niego?
Bardzo bym chciała i dałabym wszystko!

Blogów nie nominuje ponieważ już były one wymienione na moim starym blogu :)

1 komentarz: