środa, 16 stycznia 2013

Nowy blog :DDD

Wiec zapraszam na nowego bloga, jest on zupełnie inny niż ten i może się wam spodoba, prowadzę go z "guumiś" więć serdecznei wszystkie zapraszam bo są już bohaterowie a niedługo pojawi się pralog. http://your-life-is-joke.blogspot.com/


"Wzięłam wdech i zamknęłam oczy. Puściłam barierkę. Jeszcze przez chwilę trzymałam równowagę, ale potem gwałtownie przechyliłam się do tyłu pod wpływem podmuchu wiatru. Strach mnie dopadł i zamachałam rękami w przód, aby się złapać. Nie udało mi się. Tylko opuszkami palców dotknęłam żelaza.
 -NIE!- z mgły wyłoniła się ręka, która uchwyciła moją dłoń w mocnym uścisku.  Lecz nogi mi się ześliznęły i uderzyłam ciałem o most. Zwisałam z niego, a serce biło mi jak szalone. Próbowałam się podciągnąć, lecz nie dałam rady. Zamachnęłam się i złapałam drugą ręką nieznajomego
_______
Jest to fragment pralogu i jeśli was zainteresowaał to zapraszam :D

Oczywiście ten cały czas będę prowadziła i starała się zaniedbywać :* komentujcie poprzedni rozdział ! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz