sobota, 26 stycznia 2013

Libster Award :)

Przepraszam że długo nie odpowiadałam na wasze pytania itp o L.A. Teraz obejdę wszystkie nominacje :D a troszeczkę ich jest i mam nadzieję że nikogo nie pominę ;)


1. Nominacja od - SweetCherry1222

                                                    PYTANIA:

1. Twoje imię ?
Żaneta

2. Twój wiek ?

Niedawno skończyłam 14 lat

3. Zainteresowania ?
   Jazda konna i jazda na rolkach

4. Ulubiony wykonawca / zespół ?
 1D , Ed Sheraan (?) i lubię czasami posłuchać np: Biebiera, Rihanny, albo polskich wykonawców :)

5. Ulubiony rodzaj muzyki ?
 Pop :)

6. Czy niektórzy dokuczają ci z powodu muzyki której słuchasz ?
 zdarza się ale nie są to hejty od strony znajomych, głównie dokuczają mi bracia

7. Skąd pomysł na pisanie bloga ?
 Zaczęłam czytać inne i od tego jednego zachciało mi się pisać swój o 1D

8. Uważasz swojego bloga za fajnego ? ;d
 Różnie :/ raz wydaje mi się lepszy a raz gorszy, bo często mało komentujecie ;p

9. Masz jakieś zwierzę ?
 miałam 3 chomiki i rybki, ale teraz nie mam

10. W jakim województwie mieszkasz ? :D
 w Lubelskim ;)

11 . W przyszłości chcesz zostać w Polsce czy przeprowadzić się za granicę - jeżeli przeprowadzić to napisz gdzie ;>

Chce się przeprowadzić do najbardziej prawdopodobne- Londynu, ale też zamierzam zwiedzić Francję, Nowy York, Miami, Los Angeles i takie tam ;p








2. Nominacja od -  oktawia kaczmarek
                                                            PYTANIA:

1. Ulubiony zespół ?
już mówiłam ale powtórzę że 1D

2. Ulubiony kolor ?


fioletowy i czerwony

3. ulubione zwierzę ?
konie <3

4. kawa vs herbata ?
herbata :)

5. Od kiedy prowadzisz bloga ?
tego czy też moje poprzednie? xD nie mam pojęcia zaraz zobacze ;D ... prowadzę od 06.11.2012 :D

6. Ile masz latek ?
14 :*

7. Pepsi vs cola ?
yyy.... nie widzę różnicy xD ale chyba cola

8. Najdziwniejsza rzecz jaka cię spotkała to... ?

to... sama z siebie jestem dziwna :D  nwm, może mój kalosz utkną w błocie i razem z przyjaciółką wracałyśmy do domu przez drogę przy lesie a ja skakałam z tym kaloszem jakieś pół kilometra? ;p albo zawisłam na rynnie przy domu kiedy z dziewczynami robiłyśmy "piramide" ? :D nie wiem, dużo tego

9. Ilu masz przyjaciół którzy prowadzą blogi ?
dwie :)

10. Lubisz 1D ?
tak, bardzoo <3

11. czekolada vs żelki  ?
Trudniejszego pytania nie było ;o przepraszam was żelki.. wolę czekoladę (ale tylko troszeczkę bardziej niż żelki :c) ;p

3. Nominacja od - Victoriia
                                               PYTANIA:

1. Ulubiony kolor?
 Fioletowy i czerwony

2. Skąd jesteś?
Z Polski xD mieszkam w Łukowie :)

3. Ulubiony boysband i girlsband.
 One Direction i Little Mix

4. Jak dałabyś na imię dzieciom twoim i jednego z członków One Direction? 
 hmmm...yy.... eee... O! WIEM! Może Rose.. albo Lucy i Ptryk albo Jason <3

5. Co  najbardziej lubisz w opowiadaniach o One Direction, a za czym nie przepadasz?
 Nie lubię przeciętności, normalności i happy endu a lubię dramaty ^^

6.Skąd jesteś?
 drugi raz ? Ty chyba chcesz mnie wyśledzić xD jestem z Polski :*

7. Ulubiony aktor/aktorka?
Brad Pit, Johny Deep, a aktorki nwm.

 8. Converse vs  Vans'y
żadnych nie noszę ale chyba vansy są fajniejsze

 9. Co sądzisz o moim blogu?
nie wiem co powiedzieć, bo nie czytałam ale tak na pierwszy rzut oka jak zerknęłam to musi być fajny ;D

4.Nominacja od - ναѕ нαρρєиιиg ?
PYTANIA:

 1. Ostatnio obejrzany film?
wczoraj- Zielona Mila <3

2. Ulubiona czekolada?
wedel <3

3. Wyjazd do Londynu vs do Los Angeles?
yyy! ale wy trudne pytania zadajecie! i tak będę i tam i tam, ^^ ale jak bym miałą wybierać to chyba Londyn ;)

4. Kosmetyczne/modowe marzenia ?
chciałabym być modelką (to takie modowe chyba :D)

5. Gdybym miała 2 miliony kupiłabym ...?
bilet na koncert :D dom i konia :D oraz podróżowała

6. Co chciałabyś dostać na urodziny?
nwm, coś ważnego dla mnie, np. naszyjnik od przyjaciółki który bym miała zawsze ze sobą, albo coś co przynosi szczęście :)

7. Czego jeszcze słuchasz oprócz 1D ?
odpowiadałam już xD ale można powiedzieć że wszystkiego

8. Czego sie boisz?
hmm... wielu rzeczy, głównie śmierci kogoś bliskiego (wiem dziwne) ale też paranormalnych zdarzeń czy czegoś. A i snów! koszmarów dokładnie, są straszne.

9. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Mustang z dzikiej doliny <3

10. Ulubiony kolor?
Fiolet i czerwień!

11. Potrafisz gotować ?
nie ;p ale chciałabym :D

_________________________

Uff... koniec :P. Słuchajcie nie będę nominować, bo już raz to robiłam i teraz bym nie zmieniła blogów, a są wśród nich chyba też te które mnie nominowały. Rozdział mam nadzieję że będzie jutro :* Paaa!

Jak macie jeszcze jakieś pytania to zadawajcie pod postem!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz